wtorek, 12 marca 2013

Bardzo, ale to bardzo przepraszam!!

Przepraszam, ale chyba tymczasowo zawieszę bloga. Pisałam go dla osób, które chciały go czytać i znalazły się takie. Za to bardzo dziękuję. Ale nie bardzo chce aby czytały go pewne osoby więc póki co go zawieszam. To znaczy jeszcze nie wiem. Czy go naprawdę zawieszę dam znać około 20, może 21. Nie jestem jeszcze po prostu w  100% przekonana. A jeśli będziesz chciała go dalej czytać to dzięki, ale jeśli będziesz go chciała czytać tylko po to, aby pochwalić się w szkole jak to się uśmiałaś, to tu nie wchodź. Ja miałam wrażenie , że blog się podoba, ale jeśli jest inaczej to trudno. Jeśli zdecyduję się na zawieszenie bloga, to może założę nowego (ale wtedy nie podam jego nazwy, chyba , że podasz mi swoje tt) lub w ogóle nie będę pisać. Przepraszam :( A tak na pocieszenie, macie tu Nialla :)

7 komentarzy:

  1. Ja pierdzielę. Masz debilne koleżanki -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto ci powiedział, że to o moje koleżanki chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś o szkole. Przecież wiadomo, że chodzi o twoje koleżanki. Moje koleżanki też się śmiały z mojego bloga. Teraz mam dużo wejść i łyso im.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, ale tu nie musi chodzić o moje koleżanki. Życzę ci dalszych sukcesów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to? Nie możesz. Specjalnie dla cb. założyłam sobie blogggera. Pisz dalej. Proszę. Płakałam na twoim ostatnim poście ze wzruszenia. Chcesz abym teraz popłakała się ze smutku. Wal koleżanki i pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystko co pisze musi dotyczyć MOICH koleżanek. Mówiłam, że się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ranisz kocie :'( :'( :'( a ja sie wkręciłam i mi sie podobało i nigdy się z tego nie wyśmiewałam ;c ;c ;c ;c ;c PROSZE NIE ZAWIESZAJ ♥

    OdpowiedzUsuń