wtorek, 12 marca 2013

Zostaje...

Zostawiam bloga. 2 koleżanki mnie i wasze komentarze. Dzięki ;* Co nie zaprzecza temu , że może się to zmienić. Postaram się ignorować wredne komentarze. A ponieważ ta osoba pewnie czytała poniższy post jutro powie pewnie coś w stylu , że to było żałosne czy coś. Osobiście sądzę iż ta osoba jest żałosna, gdyż nie zwraca uwagi na treść tylko na to, że ja to piszę.
Już dzisiaj raczej nie napiszę żadnego imagina bo i tak nie mam czasu. Zresztą zazwyczaj trochę mi to zajmuję , więc i tak bym się nie wyrobiła. I mam tu dla was jeszcze takie pyszne zdjęcia:












Dobra mam więcej , ale mi się nie chcę. Jutro postaram się napisać coś. Ale to zależy ile będzie  w szkole. Jeszcze raz dzięki :)

3 komentarze:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bogu!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę te zdjęcia to jebię ;D

    OdpowiedzUsuń