czwartek, 4 kwietnia 2013

Drodzy moi czytelnicy xd

No więc.... Nie chce mi się teraz pisać 3 części więc trochę sobie teraz poczekacie ;) Ale mam dla was coś ;D Napisały to moje 2 koleżanki, które prawdopodobnie dobrze znacie : Magda ;* oraz Martusia :*** (Disappear_xoxo). Justin powinien to przeczytać ;)

Drogi Dżastinie!

Dzisiejsza noc była wspaniała. Nie wiem, czy ją pamiętasz, ale ostro się zabawiliśmy. Kupiliśmy Picollo
i gumki do włosów. Zrobiłam Ci piękne kucyczki. Wyglądałeś nieziemsko. Upiliśmy się szampanem dla dzieci. Miałeś niezłą banie, skakałeś po łóżku i krzyczałeś, że jesteś wolny jak ptak. Chciałeś skoczyć z łóżka, ale uznałeś, że dywan będzie bardziej niebezpieczne. Nie było w pokoju tego niebezpiecznego narzędzia, więc latałeś po hotelu w jego poszukiwaniach. Gdy w końcu go znalazłeś, skoczyłeś, łamiąc
sobie włosy u nóg. Byłeś załamany. Chciałeś zadzwonić do swojej fryzjerki, ale ona nie zajmuje się
takimi sprawami. Poza tym nie wiedziałaby jak trafić do Łodzi. Poszedłeś, więc do Biedronki po pierogi i bigos. Miałeś szczęście, ponieważ była całodobowa. Kupiłeś także Coca-Colę z gazem w proszku. Upiłeś się jak idiota. Szedłeś slalomem po ulicy i przewracałeś się co krok. Niestety była otwarta studzienka kanalizacyjna i wpadłeś tam, po czym znalazłeś się w Narnii. Spotkałeś tam Królową Śniegu, którą okazała się być Selena. Poszliście do chatki i robiliście 69 z papieru. Selena zakochała się w Tobie i oto tak uratowałeś Narnię. Jej serce buchało odtąd gorącym płomieniem. Napisała o tym tomik poezji, a najsłynniejszy z wierszy to „69……………………… z papieru”.
Cieszę się, że Twoja historia skończyła się szczęśliwie. Miło patrzeć, jak piszesz piosenki miłosne.
Jesteś bogiem wielu dziewczyn. Mam nadzieję, że nasze kolejne spotkanie skończy się trzeźwo. Nie mogę się doczekać kolejnego Twojego koncertu w Polsce. 

M. M. i W.

P.S. Czekam na szybką odpowiedź. 


 Nie wiem jak was, ale mnie ta historia urzekła . Oceniajcie ;) O i wiem, że tak jakoś dziwnie się to zrobiło, ale trudno ;)

14 komentarzy:

  1. efekty niedysponowania na w-f : *****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba religia Martuuś ;* ♥ /M.

      Usuń
    2. zaczęłyśmy na religii, a skończyłyśmy na wf, patrząc na bluzkę z napisem "Justin team" !!! :***

      Usuń
  2. Hahahaha!!!!!!! Kurwa rozwaliłam się jak przeczytałam to o tych złamanych włosach i 69!!! Ahahahaha!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko -.- Znowu ta hipokrytka ... Nie wiem co wy WSZYSCY w niej widzicie >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwa ogarnij dupę Martuś * Masz najebane w głowie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem. Umiem się do tego przyznać, a człowiek który potrafi dostrzec swoje wady jest godzien czyjegoś zaufania i ma kilkoro wspaniałych przyjaciół. Nikt nie jest idealny. A ty pisząc te wszystkie komentarze na mój temat chcesz się chyba dowartościować. Nie chcę wchodzić w twoją psychikę, ale dziewczyno pomyśl o sobie, czy chciałabyś żeby ktoś pisał o tobie takie rzeczy? Do pewnego momentu śmiałam się z tego, trzeba mieć dystans do własnej osoby, przecież nie wszyscy będę cię lubić, ale przeginasz dziewczyno.

      Usuń
  5. Kurwa, chcesz być fajna , ale nie potrafisz -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto tu chce być fajny? Myślisz, że jak będziesz mnie obrażać to staniesz się bardziej lubiana? Poopowiadasz koleżanką w szkole, jak to się kłócisz z wredną ździrą na blogu i nagle będziesz budzić szacunek? NIE ! Nie wiem co masz na celu poprzez mówienie, że mam najebane w głowie, itp, ale budzisz tym dezaprobatę. Chyba pomyliły ci się miejsca na odstawianie takich przykrych scen. A i pisząc wszędzie "kurwa" też nie stajesz się fajna, a wręcz przeciwnie, ale to jest i wyłącznie twoja sprawa jak odnosisz się do innych.

      Usuń
  6. Myślisz, że mówiąc mi, że chce być bardziej lubiana i wymawiając słowo ' kurwa staje się lepsze'. Nie. Uważam, że to ty zaczęłaś to coś bo gdybyś mi wtedy odpisała, że 'ok' to wszystko byłoby dobrze. Ale ty zaczęłaś wstawiać jakieś jebnięte teksty z bestów czy coś. Więc proszę przestań bo gdybyś była NORMALNA odpisałabyś coś NORMALNEGO albo NIC. Więc przestań wygłaszać te denne przemówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdeeeeee..... Weź się ogarnij. Ja nie chcę żadnych kłótni na tym blogu i nie wnikam , która zaczęła, a która nie, ale obiecuję, że jak się nie uspokojicie ( głównie anonimka ) to przysięgam, że dam bloga tylko do zaproszonych czytelników. Kocham was ;*** ♥

      Usuń
  7. No to powiedz coś swojej koleżaneczce!!! -.-

    OdpowiedzUsuń