czwartek, 7 marca 2013

Hej ;*

Dziękuję mojej koleżance za dodanie 3 cz. Nie tak to sobie wyobrażałam , ale dzięki. Nie miałam dzisiaj internetu i jutro raczej też nic nie dodam :(  Ale potem napisze imagina z Harrym. Przy okazji chciałabym pozdrowić moje koleżanki Juliannę, Natalię i Paulinę :). Moje 'wierne ' czytelniczki -.- A tu se macie Harrego :)

Taka tam syrenka. A tu cytat dla Julianny z 1 cz.
'Louis pochylił się nad tobą by cię pocałować. Całowaliście się z jakieś 3 minuty. W końcu Louis przestał. Nie chciałaś, aby przestał. Zawsze jak cię całował chciałaś aby to trwało wiecznie. Niestety kiedyś to musi się skończyć.'
Wiem, że go lubisz :)
Jeszcze raz sorry, że jutro niczego nie napiszę, ale może napiszę coś dłuższego w Sobotę.

1 komentarz:

  1. Hahahaha!!! Jaki Harry!!!! Nie ogarniam tylko co jest złego w tym cytacie? Wyjaśnij mi w następnym poście :D

    OdpowiedzUsuń